+ 2
Inlägg: 1888886
Svarskommentarer
Sv: Silly season
{5647}: "Kort sagt så tycker jag att deras hantering (att stoppa ned huvudet i sanden när de rimligen måste veta att många fans haft förväntningar) är under all kritik. "
Dom har ju i 3 år nu sagt att det här var deras sista kontrakt, deras farsa sa ju i en intervju i ÖA för 1-2 år sedan att det här var deras sista kontrakt. Och att istället för att avsluta i MoDo så satsade man dyra pengar i några spontan-rinkar, det tycker inte jag är "att stoppa huvudet i sanden" eller "under all kritik"
Dom har ju i 3 år nu sagt att det här var deras sista kontrakt, deras farsa sa ju i en intervju i ÖA för 1-2 år sedan att det här var deras sista kontrakt. Och att istället för att avsluta i MoDo så satsade man dyra pengar i några spontan-rinkar, det tycker inte jag är "att stoppa huvudet i sanden" eller "under all kritik"
+ 1
Min "känga" var alltså att jag tycker att det hade varit smart att "inkludera" modofansen när man hade chansen. Ett i sammanhanget litet beslut som kan ses som ett strategiskt misstag.
Men, det kanske räcker för att klassificeras som att "svartmåla dem på ett forum?"