+ 2
Inlägg: 1888907
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Robin Ztorken L: Ehhh????
Skrev du till rätt person nu? Har väl verkligen inte trott att dom skulle komma hem och avsluta i MoDo, tvärtom ;)
Skrev du till rätt person nu? Har väl verkligen inte trott att dom skulle komma hem och avsluta i MoDo, tvärtom ;)
Hade vi varit i SHL kanske ett SM-guld lockat, men nu....
Har full förståelse för att dom inte kommer spela mer i MoDo, du kan ju tänka dig deras ambitionsnivå.
Tror du den rimmar med spel i HA?