Wauzsig: Ingen tröja för Näslund heller då antar jag? ;)
Inlägg: 1888914
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Confusius: Tycker att det är prestationen i MoDo som ska bedömas, inte karriären i stort. Även om jag förstår att det är lockande att hylla de stora stjärnorna.
Sv: Silly season
Confusius: Kan väl på sätt och vis ifrågasätta både Foppa och Macke. nu är Foppa förvisso synonymt med Modo och Macke gjorde två år som GM. kanske det räcker?