+ 4
Inlägg: 1888922
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Jag tror inte heller att Victor Hedman kommer att spela i Modo igen. Kan dröja länge innan vi får en återvändare i Modo igen efter Tobias Enström (om han kommer) Jag skulle gissa Ullmark då, men då beror det på hur gammal han är. SHL lär locka.
+ 1
Sv: Silly season
Har Mora-spelarna ätit svamp?
Hur många gånger har de totalt misslyckats lägga ut pucken
Hur många gånger har de totalt misslyckats lägga ut pucken
+ 1
Det jag opponerar mig mot har varit när folk kallat deras beteende(om man nu kan kalla det så) för "ynkligt" och "under all kritik", det är jävligt lågt i min bok.