+ 5
Inlägg: 1888964
Svarskommentarer
Sv: Silly season
bisterfinnen: Outtalad villkorslös kärlek? Konstigt då att de behöver uttala sina känslor för Vancouver. Men det beror väl på deras bekräftelsesuktande supportrar=)
+ 2
Sv: Silly season
bisterfinnen:
Villkorslös kärlek. Bra sammanfattning. Känns för övrigt som om alla sagt sitt ang Sedins så vi kanske kan återgå till det normala.
Villkorslös kärlek. Bra sammanfattning. Känns för övrigt som om alla sagt sitt ang Sedins så vi kanske kan återgå till det normala.
+ 5
För övrigt håller jag med Confusius.
Har man lite självkänsla så sitter man inte och suktar efter spilld mjölk. Klart som fan dom älskar MoDo, minst lika mycket som dom älskar Vancouver. Dom ska inte behöva ge saft å bulla till alla bekräftelsesuktande supportrar varje gång dom öppnar käften.
Har ni hört talas om outtalad villkorslös kärlek? Jag håller den högre än fjollcitat som ”ingen jävel...”.