+ 3
Inlägg: 1889026
Svarskommentarer
Sv: Silly season
puffe: Nja, nästan alltid. Markus Näslund kom ju inte hem för att spela. Det var först i november när laget gick dåligt och ekonomin inte tillät nyförvärv som han började i laget. Hade laget gått bra hade han inte haft någon tanke på att spela sa han ju själv.
+ 1
Sv: Silly season
puffe: ja alla minns säkert avgörande match 2007 , på isen sista minuten då Linköping tagit målisen, Hasse J, Timander, Svarten, Sundström o Salle med en arm....hemvändare
+ 5
Men pengar ersätter aldrig känslan av att återvändare genomför en säsong och bidrar till sportslig och ekonomisk framgång