1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507590 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 1889026

Sv: Silly season
Jan Erik: Vi klagar inte, vi beklagar.. Totalt ointressant hur spelare i andra klubbar agerat. MoDos egna spelare har alltid kommit hem o spelat, men det är över nu(tror jag). Jag är inte intresserad av nån hyllnings-serie. Antingen vill man bidra med spel i MoDo eller ej.. Sedan kan man ha ett stort MoDo-hjärta och skänka pengar.

Men pengar ersätter aldrig känslan av att återvändare genomför en säsong och bidrar till sportslig och ekonomisk framgång

Svarskommentarer

Sv: Silly season
puffe: Nja, nästan alltid. Markus Näslund kom ju inte hem för att spela. Det var först i november när laget gick dåligt och ekonomin inte tillät nyförvärv som han började i laget. Hade laget gått bra hade han inte haft någon tanke på att spela sa han ju själv.

Sv: Silly season
puffe: ja alla minns säkert avgörande match 2007 , på isen sista minuten då Linköping tagit målisen, Hasse J, Timander, Svarten, Sundström o Salle med en arm....hemvändare

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB