+ 1
Inlägg: 1889178
Svarskommentarer
Sv: Silly season
{5647}: Jag har också av dom intervjuer jag hört fått en bra känsla om Omark. Nu är det ju bara intervjuer men han verkar ju lyckats med B-juniorerna. Tror ni Hellkvist kan styra upp hela den sportsliga verksamheten från B-jun till A-laget?
Däremot tar jag gärna Omark. Ok, B-jun spelade väl inte kanonbra defensivt, men där finns det tillräckligt kunnande och med stor potential. Jag gillar hans lågmälda, ödmjuka stil.