+ 1
Inlägg: 1889420
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Nucky:
Tror Tim W kommer få en kantplats och Tobbe kommer få köra center. Vågar vi hoppas på Sebastian Strandberg/Johnsson som 1/2 centrar, behåller gärna KJ. Så drömmen
Karla - Strandberg - KJ
JE - Johnsson - Marklund
Björka - Tobbe - Tim E
Hägg - VÖ - Wernblom
OÖ/Alba/Karlström
Signalen från Sundlöv är att rätt många kommer att behållas.
Tror Tim W kommer få en kantplats och Tobbe kommer få köra center. Vågar vi hoppas på Sebastian Strandberg/Johnsson som 1/2 centrar, behåller gärna KJ. Så drömmen
Karla - Strandberg - KJ
JE - Johnsson - Marklund
Björka - Tobbe - Tim E
Hägg - VÖ - Wernblom
OÖ/Alba/Karlström
Signalen från Sundlöv är att rätt många kommer att behållas.
+ 1
Sv: Silly season
Nucky: Manuel Ågren är väl enligt rykten klar för Djurgården!?
Tror MoDo även vill behålla Walfridsson!
Tror MoDo även vill behålla Walfridsson!
Backar: Hedman, Carnestad, Toby E, J Ingman, Tommy E, V. Berglund, (tomt), (tomt)
1: lina:
Karlkvist - M. Ågren - (tomt)
2:lina
Johan Eriksson - (tomt) - Marklund
3:e lina
Björklund- Wahlgren - (tomt)
4:e lina
Häggström - Robin Ztorken L(V.Ö)😁 - (tomt)
Extraspelare: Oscar Öhman, Tobbe Ericsson