Nucky: Jag menar att dom bra juniorer vi får fram kommer vi att tappa till Timrå så länge vi lirar i allsvenskan. Sen kommer dom bästa juniorerna från närområdet välja Timrå före Modo vid val av hockeygym.
Inlägg: 1889566
Svarskommentarer
Sv: Silly season
{6870}: Så illa är det inte. Dahlén och Elias Pettersson stannade i Timrå exempelvis även om vi då låg i SHL. Visst kan de ta några spelare, men... rätt få är bra nog att platsa i ett shl-lag direkt så allsvenskan kan vara ganska intressant.