{6870}: Finns inte på världskartan att Timrå förlorar på Fredag ! Tyvärr för oss
Inlägg: 1889572
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Smurfen: Var glad för ”freddans” framgång för där har ni en med stort Modo hjärta det är ingen hemlighet. Vi i Timrå är glada och tacksamma att ni inte ville ha honom för det visade sig vara ett guldägg som ”Nubben” kunde se .
Önskar er lycka till nästa säsong
Önskar er lycka till nästa säsong
+ 2
Sv: Silly season
Smurfen: Nej tyvärr gör det inte det. Man kan inte annat än imponeras av timrå.
+ 5