Inlägg: 1889647
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Nucky: Så länge vi gör värdelösa säsonger vi gjort senaste 10 åren och där vi inte orkar 60 minuter så kommer jag alltid vara tveksam till fysen tills något rejält motbevisar mig, hittills har ingen lyckats i alla fall.
+ 1
www.allehanda.se/ishockey/hockeyallsvenskan/punkten-som-ligger-hogst-upp-modo-tranarens-lista-jag-kommer-traffa-jocke-backstrom
Länken är gratisläsning till 8:45