Inlägg: 1891633
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Tarasov: Nope, gällde nu. Ingman nämnde bland annat att han trodde att KHK skulle vara ett topplag i HA nästa säsong vilket var delvis förklaringen till att han kände intresse för klubben. Samt att han är bosatt i Karlskrona redan och trivs bra. Men som sagt, hoppas på honom till Modo och så länge inget är klart finns ju chansen.
+ 1
Ok men det kanske var när det lirade i SHL?