+ 1
Inlägg: 1891661
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Från Hörnefors: Kan vi sluta ha orealistiska förhoppningar? Vi vet redan på förhand att vi inte kommer att ha ett så vasst lag på papperet.
vi kommer säkert landa några bra förstärkningar, men ska vi lyckas måste fler än överträffa sig själva, likt Molin och Hedman i vintras. det finns inte på kartan att vi köper in så mycket spets.
vi kommer säkert landa några bra förstärkningar, men ska vi lyckas måste fler än överträffa sig själva, likt Molin och Hedman i vintras. det finns inte på kartan att vi köper in så mycket spets.
+ 1
Det blir svårt att hitta två topp c, två topp fw och om OH sktiver på två topp backar, annars tre.