Heyerdal: Timrå ligger nog bra till nu, tor du inte det?
Inlägg: 1891734
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Robin Ztorken L: om han går nån annanstans så ligger tik bäst till men hoppas Inte FA är så nedrig att de värvar från Modo, iofs gick Emil P till oss så osvuret är bäst....
+ 1