Inlägg: 1891777
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Tarasov: vill se en fjärdekedja med ungdomar i Modo som har samma fart o spelglädje som Saiks fjärdeline
Sv: Silly season
Tarasov: jodå vill helst ha båda men kan bli ingen av dem, du menar fonden o 2 m ;)
+ 1
Iofs men där har vi en helt annan kvalité.