Inlägg: 1891848
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Rytter: Jo jag ser vad du skrivit. Du kallade mig negativ för att jag beklagade mig över att vi tappar våra i mitt tycke två bästa forwards. och jag undrade då hur man ska kunna se något positivt i detta
+ 1
Du får läsa igen, han är inte en av våra två bästa forwards.
Karla och Molin hade varit jobbigt att ersätta, Marklund kan vi ersätta, men tråkigt att vi måste ut och leta för vi vet vad vi hade fått från honom.