+ 1
Inlägg: 1891955
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Snipan:
Ang Danmark så har de spelare som kommit därifrån till allsvenskan inte varit kattskit precis, Olle Liss, Sebastian Strandberg, Jesper Olofsson. Så där finns nog riktiga guldkorn. Någon nämnde att 1:a femman i danska lag ofta är riktigt bra sen sjunker kvalitén snabbt. Tror det Magnus Sundqvist som nämnde det.
Ang Danmark så har de spelare som kommit därifrån till allsvenskan inte varit kattskit precis, Olle Liss, Sebastian Strandberg, Jesper Olofsson. Så där finns nog riktiga guldkorn. Någon nämnde att 1:a femman i danska lag ofta är riktigt bra sen sjunker kvalitén snabbt. Tror det Magnus Sundqvist som nämnde det.
Möjligen skulle Tor Immo vara ett förslag på tillägg till din lista. Han lär väl knappast stanna i Troja (jag tror nämligen att de åker ur). Förvisso har det gått tungt för honom i kvalserien, men att göra 40 poäng i sin första säsong i HA och i seriens sämsta lag är ganska anmärkningsvärt. Killen har annars aldrig gjort något väsen av sig i sin karriär - late bloomer?