+ 1
Inlägg: 1892207
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Manny: Du pratar om fart och sedan vill du ändå ha För Immo som är en rätt svag skridskoåkare. För mig går han bort.
Givetvis ska vi försöka få hem Öviks killar som Ingman och Muzito-Bagenda (som dessutom spelar med fart)
Tor Immo vore ett grymt förvärv.
Vilken dröm OM Enström skulle komma hem..
(T.Immo) -X- (Bagenda)
Karlkvist-Wahlgren-Jakobsson
Björklund-Öhman-Eriksson
Häggström-Ericsson-Wernblom/Alba
Tobbe Enström - Ingman
Carnestad - Drugge
Enström - Hedman
Berglund- Walfridsson