Från Hörnefors: NHL spelares kontrakt går inte ut fören sista Juni ändå.
Inlägg: 1892779
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Är det spikat att man bara kommer få låna två utespelare och en målvakt nästa säsong? Ser lite ljusare ut då med tanke på att vi har rätt bra Allsvenska spelare som grund och på det vår juniorverksamhet.
Sedan ska det ju spelas om det också... gäller att man inte får dessa svackor på 5-6 matcher under säsongen. Så man hoppas att det satt i spelsystemet.
Sedan ska det ju spelas om det också... gäller att man inte får dessa svackor på 5-6 matcher under säsongen. Så man hoppas att det satt i spelsystemet.
+ 1