Nucky: Suck...Läs vad jag skrev, vi är nog överens.Men man bör dock ha ett antal spelare som är kulturbärare(som det så fint heter) men Marklund ex.vis kunde blivit en sådan. Vi bör ha minst 5 spelare som kan överleva SHL-kval o sen bli med i truppen vi ska ha i SHL.
+ 2