{5647}: Hockeyallsvenskan är som vanligt helt oviss och avsaknaden av riktig spets i lagen är vad som gör serien så lurig. Det kan gå hur fan som helst nästa säsong också men ett eller annat kliv uppåt i tabellen kommer nog ALLA att tippa i alla fall.
Inlägg: 1894144
Svarskommentarer
Sv: Silly season
{8399}:
Själv väljer jag att tro på SHL-avancemang såhär i april känns det rätt skönt att gå runt med känslan. :)
Själv väljer jag att tro på SHL-avancemang såhär i april känns det rätt skönt att gå runt med känslan. :)
+ 4