Kulltorp: Då är jag mer imponerad av AIKs värvningar, men visst känns det som om de båda har mycket pengar.
Inlägg: 1894207
Svarskommentarer
Sv: Silly season
{5647}: Ja, man kan väl tolka det som att det är de klubbarna med störst plånbok..
+ 1