+ 2
Inlägg: 1894353
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Robin Ztorken L:Jonathan Johnson gjorde 39 poäng,Molin 52 va? 13 poängsskillnad isåfall,inte direkt så mycket mer poäng att ersätta. Och då är väl inte JJ tänkt som förste center ens.
Sv: Silly season
Robin Ztorken L:
Jag tror att Johnson, Sylwander, Hagelin (för att numerären ska bli lika får du välja en spelare av Wahlgren eller KJ) kommer hamna på fler poäng tillsammans än vad Abla, OSL, Marklund och Molin gjorde tillsammans. Sätter du emot? Förloraren sätter in 500:- till modofonden.
Jag tror att Johnson, Sylwander, Hagelin (för att numerären ska bli lika får du välja en spelare av Wahlgren eller KJ) kommer hamna på fler poäng tillsammans än vad Abla, OSL, Marklund och Molin gjorde tillsammans. Sätter du emot? Förloraren sätter in 500:- till modofonden.
+ 4
Sv: Silly season
Robin Ztorken L: Jag anser att Modo har "stärkt upp" med den viktigaste värvningen dvs Björn Hellkvist.
+ 7
Dessutom måste Molin ersättas, det är vi inte i närheten av, än så länge ,...