+ 3
Inlägg: 1894449
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Ogie Ogilthorpe: Forsell vore en våt dröm ifall det stabiliserat sig på hemmafronten.
Han är ju dessutom Modoit vilket aldrig är en nackdel
Han är ju dessutom Modoit vilket aldrig är en nackdel
+ 1
Hidling, nej tack. Man ska nog passa sig för en rätt ung spelare med den nedåtgående trenden.
Friesen, jag gillar honom. En kuriosa är att han i ungdomshockeyn blev prisad för sina goda skolresultat. Nånstans tror jag att det är precis vad man vill ha av sin förstecenter.....