Inlägg: 1894493
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Tarasov: Att värva från Danska ligan är en chansning om spelaren inte har gjort bra ifrån sig i en bättre liga. Många som har spelat i HA gör dubbelt så mycket poäng i Danmark. Och många som går från div 1 lyckas lika bra i Danmark
Det finns några lediga i Danmark/Norge som dessutom är i bra ålder.