Inlägg: 1894616
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Rytter: Men är inte Wernblom för ung än? Han har väl kontrakt? Eller ger man B-Jun kontrakt på samma vis?
Så länge han inte är klar för annan klubb utgår jag från att han tillhör Modo?
Så länge han inte är klar för annan klubb utgår jag från att han tillhör Modo?
Sv: Silly season
Rytter:
Sundlöv har nämnt att man har kontakt men han får kör JVM först. Är rätt säker på att han stannar, öppningen på kanten är nog till för honom.
Sundlöv har nämnt att man har kontakt men han får kör JVM först. Är rätt säker på att han stannar, öppningen på kanten är nog till för honom.
Sv: Silly season
Rytter: Modo håller väl på att sjabbla bort Werner Jr,tycker det är självklart att han ska få ett kontrakt.
+ 1
Sv: Silly season
Rytter: kan tänkas, men de nämnde tidigare att de tar det efter junior-VM , hittar inte Tobias på EP , bara en född -77
Betyder detta att Werner Jr inte tar ett kontrakt?