+ 2
Inlägg: 1895428
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Tarasov: Det är nog en latmans taktik för "scouter" att sålla ut folk utifrån längd & vikt. Se säkert en bra grupp att ha litet extra öga på.
+ 1
Sv: Silly season
Tarasov:
Yes du har ju snackat om det tidigare. Man borde försöka med 1-2 värvningar därifrån per säsong. Slår det väl ut kan man lägga mer på toppspelarna. I värsta fall kanske övik kan ta över dessa. Borde ha ett tätt samarbete med övik dom kan ju serien och kan tipsa om vilka spelare som sticker ut i div1 så man kan scouta vidare. Dessutom borde någon vara på deras hemmamatcher för att scouta spelare hos motståndare.
Yes du har ju snackat om det tidigare. Man borde försöka med 1-2 värvningar därifrån per säsong. Slår det väl ut kan man lägga mer på toppspelarna. I värsta fall kanske övik kan ta över dessa. Borde ha ett tätt samarbete med övik dom kan ju serien och kan tipsa om vilka spelare som sticker ut i div1 så man kan scouta vidare. Dessutom borde någon vara på deras hemmamatcher för att scouta spelare hos motståndare.
+ 1
Antar att du nu vill ge mig lite support för mitt tjat om div 1 spelare:). Verkar som om korta/lätta spelare överlag är bland "fynden".