Sv: Silly season
hockey_21: Lill-Werner inser nog att det hade kunnat varit värre, han hade kunnat vakna upp som Timråit, jag hör SHLs klagosång. Poängliga, Hall of Fame, tröja i taket, Norris och Hart, det blir nog en MoDoit även denna gång.