Inlägg: 1895446
Svarskommentarer
Sv: Silly season
{5647}:
I princip ja, bara man inte skiter i spelarna för att de kommer från Norge/Dan/Div 1, vilket det nästa känts som man gjort.
I princip ja, bara man inte skiter i spelarna för att de kommer från Norge/Dan/Div 1, vilket det nästa känts som man gjort.
+ 1
Dock är det vettigt att ha ett bra samarbete med Övik hockey och lyssna på deras ledare gällande nyförvärv.