Sv: Sedinarna
Costanza: Jag såg det på Aftonbladet efter halva första perioden. Växjö spelade fantastisk hockey, men jag är väl hädisk som har lite svårt att se Sveriges mest kommundopade lag utan egna produkter som intressanta.