Snipan: Troligtvis, har gått bra i Jyp så du får säkert rätt
Inlägg: 1895767
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Heyerdal: www.allehanda.se/ishockey/hockeyallsvenskan/foppa-om-att-sluta-pensionera-nummer-skulle-inte-ha-nagot-problem-med-om-nagon-spelade-med-nummer-21
Inte så mkt silly överlag med artikeln. Utom sista stycket.
Om Toby kommer hem. Hur gör man då med nr.39?
Tror iofs Toby säkert kan byta men. Blir ju lite huvudbry ändå.
Inte så mkt silly överlag med artikeln. Utom sista stycket.
Om Toby kommer hem. Hur gör man då med nr.39?
Tror iofs Toby säkert kan byta men. Blir ju lite huvudbry ändå.