1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507703 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 1895767

Sv: Silly season
Snipan: Troligtvis, har gått bra i Jyp så du får säkert rätt

Svarskommentarer

Sv: Silly season
Heyerdal: www.allehanda.se/ishockey/hockeyallsvenskan/foppa-om-att-sluta-pensionera-nummer-skulle-inte-ha-nagot-problem-med-om-nagon-spelade-med-nummer-21

Inte så mkt silly överlag med artikeln. Utom sista stycket.
Om Toby kommer hem. Hur gör man då med nr.39?
Tror iofs Toby säkert kan byta men. Blir ju lite huvudbry ändå.

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB