Monno: hade toby #39 förra svängen här också?
Inlägg: 1895931
Svarskommentarer
Sv: Silly season
dempa:
Tog 39 i Atlanta för att hedra Svartvadet, om jag inte minns fel. Så tror Svartvadet tillåter att han använder 39 i Modo om han nu kommer.
Tog 39 i Atlanta för att hedra Svartvadet, om jag inte minns fel. Så tror Svartvadet tillåter att han använder 39 i Modo om han nu kommer.
Sv: Silly season
dempa: Svårt å tro det. Han lirade ju samtidigt Som Svarten så. Men kommer faktiskt inte ihåg. Orkar inte leta nu heller...
Men han har ju haft 39 i 10år så.
Men han har ju haft 39 i 10år så.