Monno: ja jag ser heller inget problem med att använda de nummer som är upphissade o pensionerade, samtidigt spelar det väl ingen roll att ha nr över 40, en annan sak, det här med utlåning gäller tydligen inte j20-spelare då faller ju mycket av idén , kan shl-lagen fortsätta att ta de bästa ur allsvenskan, Frölunda har redan 4+1 målis listade
+ 1