Inlägg: 1896334
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Robin Ztorken L: Tror nog man bygger på några år. Det första man bör göra är att bli ett stabilt top 8 lag. Sedan gå därifrån.
+ 3
Sv: Silly season
Robin Ztorken L: Han nämnde att Wernblom ska få spela klart U 18 först, men han räknas isåfall inte bland de två som ska in.
Eller ambitionen är kanske inom tre år...