+ 1
Inlägg: 1896376
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Dundee:
Fullt möjligt att du har rätt ang truppen, isf så har de som byggde laget inte lyckats förvalta budgeten på ett bra sätt.
Att man missar topp -8 första året må vara hänt med tanke på hur läget såg ut, även om spelare/ledare själva beskrev det som ett misslyckande. Att missa andra året är även det ett fiasko, för man kan inte ha använt sina resurser på bästa sätt då. Sen kan man alltid diskutera om det är trupp/tränare/träning el annat
Fullt möjligt att du har rätt ang truppen, isf så har de som byggde laget inte lyckats förvalta budgeten på ett bra sätt.
Att man missar topp -8 första året må vara hänt med tanke på hur läget såg ut, även om spelare/ledare själva beskrev det som ett misslyckande. Att missa andra året är även det ett fiasko, för man kan inte ha använt sina resurser på bästa sätt då. Sen kan man alltid diskutera om det är trupp/tränare/träning el annat
+ 1
Sv: Silly season
Dundee: Något som definitivt måste stärkas är centersidan, annars väntar nog en ny ökenvandring denna säsong.
Känner mig inte helt övertygad om backsidan heller, det är här min tilltro till Hellkvist kommer in i bilden.
Jag hoppas verkligen han kan göra ett "lag" av detta
Känner mig inte helt övertygad om backsidan heller, det är här min tilltro till Hellkvist kommer in i bilden.
Jag hoppas verkligen han kan göra ett "lag" av detta
Men jag tror nog vi får vänta några säsonger innan man börjar prata om Shl. Låt klubben bygga på sikt nu med Björn så kommer detta bli bra i slutändan.