Inlägg: 1896492
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Dundee: Lavoie är väl ingen naturlig center, och var väl egentligen ingen dundersuccé i Timrå, men Friesen absolut.
+ 3
Sv: Silly season
Dundee:
Friesen är nog inte omöjlig, Sundlöv har iaf sagt att det är en ”intressant” spelare.
Friesen är nog inte omöjlig, Sundlöv har iaf sagt att det är en ”intressant” spelare.
Sv: Silly season
Hade vi inte haft det så tjockt på ytterpositionerna så hade jag gladeligen sett att vi plockade in Micke Ahlén som inte får förlängt med DIF. Karaktärsspelare deluxe, och enligt egen utsago inte intresserad av att möta "sitt" DIF (Om han nu väljer att fortsätta karriären).
+ 1
Om jag inte missminner mig så gick vi 3-4 mille + i fjol och vi lär nog landa på något liknande i år och kan man göra det i år med så har vi börjat bygga upp ett fint kapital som ger möjligheter att satsa lite hårdare. Sedan får man ju se vad som händer med fonden som startades därifrån kommer det tidigast att användas pengar nästa säsong om målet kommer nås.
Så jag tror nog man har som mål att komma till playoff i år och dra in mer pengar och sedan ta det därifrån.