Inlägg: 1896848
Svarskommentarer
Sv: Silly season
{5647}:
Det gör inget att spelare drar till andra klubbar. Vo trycker bara på en knapp å vips så spottar talangfsbriken ut nya storstjärnor som är där och tampas om guldet, som vanligt!
Ja kanske Jocke går till MoDo, vem vet?
Ska bli spännande att diskutera MoDo med Rytter under årets gång.
Det gör inget att spelare drar till andra klubbar. Vo trycker bara på en knapp å vips så spottar talangfsbriken ut nya storstjärnor som är där och tampas om guldet, som vanligt!
Ja kanske Jocke går till MoDo, vem vet?
Ska bli spännande att diskutera MoDo med Rytter under årets gång.
däremot svider det att tappa Marklund till ett lag i samma serie. Det är inte alls önskvärt och något vi får analysera. Nu var det väl främst för att flickvännen fick jobb i Stockholm, men ändå.
Skellefteå verkar däremot tappa många till samma serie. verkligen ett tecken på att man gör någonting sämre än tidigare när det främst var tvärtom.
Jocke kanske vill tillbaka till klubben som utvecklade honom, men Möller kan jag inte tänka mig vill till Modo.. .