Inlägg: 1896959
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Nucky:
Han skulle förmodligen göra 30+ poäng från backplats och bidra till en hel del oro hos motståndarna. Men viktigaste är ju som förebild till våra unga spelare samt som en publikmagnet, han på egen han lär ju dra några hundra extra varje match.
Sedan skulle han skapa hype runt modo med artiklar och exponering, så skulle nog kunna använda detta till att ragga fler sponsorer.
Skulle han komma kan det vara den viktigaste värvningen på länge både på och utanför isen. Sedinarna hade chansen men tackade nej. Tobby har fortfarande chansen att bli odödlig i modo får se om han tar den.
Han skulle förmodligen göra 30+ poäng från backplats och bidra till en hel del oro hos motståndarna. Men viktigaste är ju som förebild till våra unga spelare samt som en publikmagnet, han på egen han lär ju dra några hundra extra varje match.
Sedan skulle han skapa hype runt modo med artiklar och exponering, så skulle nog kunna använda detta till att ragga fler sponsorer.
Skulle han komma kan det vara den viktigaste värvningen på länge både på och utanför isen. Sedinarna hade chansen men tackade nej. Tobby har fortfarande chansen att bli odödlig i modo får se om han tar den.
+ 1
Bara han får vara hel vore han en galen förstärkning för Modo, och skulle höja vår backsida flera snäpp. Skulle också tillföra en hel del respekt och stjärnglans i ett annars ganska grått Modo.