+ 2
Inlägg: 1898513
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Monno:
Skulle tycka det vore trevligt om det var Wernblom. Dels så är en relativt stor talang som kanske kan börja leverera lite i höst. Sen är han son till en av våra största klubbikoner och det skulle ha ett visst signalvärde om vi kunde knyta upp honom 2-3 säsonger.
Skulle tycka det vore trevligt om det var Wernblom. Dels så är en relativt stor talang som kanske kan börja leverera lite i höst. Sen är han son till en av våra största klubbikoner och det skulle ha ett visst signalvärde om vi kunde knyta upp honom 2-3 säsonger.
+ 2
Eller ja, att Sundlöv har en spelarnyhet iaf.