Inlägg: 1898516
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Själv kan jag tycka att den lille norske hoben var en värvning i paritet med Joel. Vi fick ju dessutom nyttja Zucca i mer än ett år...
Men, det är sjukt imponerande av Växjö och framförallt Joel.
Men, det är sjukt imponerande av Växjö och framförallt Joel.
+ 1
Från div 1 till ett ev NHL-kontrakt på ett år. Bra jobbar Joel!