Inlägg: 1898529
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Inga bonusar alltså, det var lite oväntat.
Men sen tjänade han egentligen 28k då.
Betala boende och mat gör ju dom flesta med hjälp av sin lön... samt skatt.
Men sen tjänade han egentligen 28k då.
Betala boende och mat gör ju dom flesta med hjälp av sin lön... samt skatt.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Så Holmberg tyckte alltså inte att Zucca var underbetald, lite gulligt ^^
Stämmer, sen om artikeln stämmer är en annan sak.