hanzon: Hade hoppats de kommenterat något av vad tänker kring spelartruppen, är de fortfarande på jakt efter en center? etc.
Inlägg: 1898541
Svarskommentarer
Sv: Silly season
atomragnar:
När de presentera Jellvert lät som att det var Wernblom plus ev en center. Själv tror jag FW -sidan är stängd nu. 14 fw plus 2 som antagligen kommer spela J20 känns som en rätt så lagom trupp. Nr 13/14 lär ändå få bra med speltid.
När de presentera Jellvert lät som att det var Wernblom plus ev en center. Själv tror jag FW -sidan är stängd nu. 14 fw plus 2 som antagligen kommer spela J20 känns som en rätt så lagom trupp. Nr 13/14 lär ändå få bra med speltid.