Inlägg: 1898951
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Scallion:
Svårt på förhand att veta vad som är rätt, men att ge två 3:e centrar som Jellvert/Wahlgren en chans på platsen som 2:e center behöver inte vara fel om laget runt dem är bra byggt. I det här fallet har vi dessutom Jonatan J som borde klara rollen som 1:a.
Svårt på förhand att veta vad som är rätt, men att ge två 3:e centrar som Jellvert/Wahlgren en chans på platsen som 2:e center behöver inte vara fel om laget runt dem är bra byggt. I det här fallet har vi dessutom Jonatan J som borde klara rollen som 1:a.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Scallion: För tio år sedan skulle det känts bra med Öhmans och Wahlgren, men vi har fasen inte fått någon övertygande utveckling på våra juniorer de senaste åren.
Tycker att det behövs en toppcenter till. Att inleda med Johnsson, Jellvert, Wahlgren och V.Öhman känns inte så stabilt. KAN bli bra dock, om vi får utveckling på de unga centrarna.