Rytter: kommunen har ställt kravet att Modo ska ha ett damlag för att de ska få det stöd de får
Inlägg: 1904381
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Heyerdal: Ja, men vad ska man göra då om man inte får ihop ett damlag? Ska kommunen bara skita i en stor kassako? Låter väldigt dumdristigt, men ingen har väl direkt påstått att politiker är smart alla gånger heller.
Feminismen verkar mer prioriterat över det största kulturella (MoDo) man har i en stad.
Feminismen verkar mer prioriterat över det största kulturella (MoDo) man har i en stad.