Inlägg: 1904424
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Monno: Fast det skrev jag aldrig heller. Vad jag resonerar kring är om det verkligen är smart av kommunen att helt plötsligt sluta sponsra Modo med pengar ifall damlaget försvinner.
Vilket är en stor risk att det kommer göra, i mina ögon så ser ju damlaget ut att inte hålla i längden. Just nu.
Vilket är en stor risk att det kommer göra, i mina ögon så ser ju damlaget ut att inte hålla i längden. Just nu.
Sv: Silly season
Monno:
Man är nyfiken på notan för exv Heshka/kvitterkoviski. Där har man nog omkostnader för damlaget i en 7-8 säs.
Man är nyfiken på notan för exv Heshka/kvitterkoviski. Där har man nog omkostnader för damlaget i en 7-8 säs.
Hensick, Huras, Challe Berglund m.fl. m.fl.
Challe Berglund lär väl tagit ut mer ersättning sittandes hemma på kammaren ett år än vad damlaget totalt fick i ersättning samma år.