+ 4
Inlägg: 1904458
Svarskommentarer
Sv: Silly season
jeensen: Har Jesus landa ??? Löjligt och tro att han Björn och 4-5 gången gillt Styf ska bära Modo till SHL . Hoppas jag har fel men hörde redan nu av en polare i övik sa att Björn vem fan ska man få svar och redogöra med
Min hjärna börjar återigen säga, nuså äntligen vänder det.
Hoppas hoppas denna vinter-ångesten äntligen kan ge sig,
MODO ge oss en bra Vinter, 10år av misär har vart för mycket. iaf för mig =)