+ 1
Inlägg: 1904911
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Ooops! Någon har visst tittat på för mycket NHL!
hockeybladet.nu/kronika/kronika-vakna-modo-vad-haller-ni-pa-med/
hockeybladet.nu/kronika/kronika-vakna-modo-vad-haller-ni-pa-med/
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Det blir 39, han hade frågat Svartvadet och det var ok enligt Allehanda. Fint på nåt sätt då jag antar att han valde 39 i Atlanta pga Svartvadet.
Det blir 39, han hade frågat Svartvadet och det var ok enligt Allehanda. Fint på nåt sätt då jag antar att han valde 39 i Atlanta pga Svartvadet.
Det blir konstigt om Enströms nummer ska pensioneras efter att han lett oss tillbaka till SHL, om undret skulle ske vill säga.