hanzon: Löven spelar verkligen Fagervall-hockey. Grym defensiv och mycket grötande i hörnen. extremt svårspelade.
Inlägg: 1905255
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: nu börjar det dra ihop sig, hoppas på vinst så vi får platta till timrå och mycket folk😀