Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
modomille:
Tycker Björn verkar vara en som är väldigt engagerad och mån om att andra kan utvecklas. Iom att spelarna känner att han bryr sig så kan han säkert vara hårdare i sin kritik än andra då folk vet att han vill att de skall bli bättre.