+ 1
Inlägg: 1908441
Svarskommentarer
Sv: Björklöven - Modo
Tarasov:
Äntligen snart drar det igång. Har försökt att få timmarna att gå här på eftermiddagen, varit och handlat en sväng sedan förbi bolaget för att köpa en god matchöl och nyss fördrivit tiden med att gå ut och pumpa däck på bilen, allt för att få tiden att gå.
Nu kör vi!
Äntligen snart drar det igång. Har försökt att få timmarna att gå här på eftermiddagen, varit och handlat en sväng sedan förbi bolaget för att köpa en god matchöl och nyss fördrivit tiden med att gå ut och pumpa däck på bilen, allt för att få tiden att gå.
Nu kör vi!
+ 2
Vi är Modo ”arga på domarn före, under och efter match” 😂😂 froza